fbpx

תביעת ביטוח נזקי צנרת – ייעוץ משפטי למבוטחים

תביעת ביטוח נזקי צנרת – ייעוץ משפטי למבוטחים

נראה שאחד הדברים היותר מעצבנים שיכול לקרות לכם בחיי היום יום בבית זה נזילה מאחד מהקירות או מהתקרה. בעיקר אם זה במקום אסטרטגי כמו חדר השינה למשל. מה עושים עם נזקי צנרת מבחינה משפטית? האם אפשר לתבוע מישהו ואת מי? ומה זה אומר תביעת נזקי רטיבות? כל הפרטים במאמר שלפניכם

כמה מילים על נזקי צנרת

נזקי צנרת יכולים להוות בעיה רצינית מאוד. למה? מהסיבה הפשוטה שלעיתים יהיה קשה מאוד לאתר את מקור הנזילה. רטיבות קלה בקיר, שהופכת לעובש בהמשך. או טפטוף של טיפות מים מהתקרה, לא מעידים שבאותו מקום בדיוק התרחש פיצוץ בצינור, או משהו דומה. הרטיבות והעובש יכולים להגיע רק ממקום אחר, אך המים, בהיותם נוזלים, הגיעו למקום אחר, וכך נוצרה רטיבות. בדיוק בשלב הזה, אתם שואלים את עצמכם מה ניתן לעשות? אז כמובן, מלבד איתור מקום הנזילה המדויק, והזמנת אינסטלטור לצורך זה, אתם צריכים להבין שגם לזה יש קשר לפיצויים, ואולי, בעזרת תביעת נזקי רטיבות, תוכלו לקבל את מה שמגיע לכם.

ביטוח נזקי צנרת

לא מעט פעמים, כשתשבו עם סוכן הביטוח שלכם לבטח את הדירה ואת תכולתה, הוא יציע לכם לבצע גם ביטוח עבור נזקי רטיבות או נזקי צנרת. מה זה אומר? תשלמו עוד קצת כסף, עבור רשימה של מקרים, שיפורטו בפוליסת הביטוח שלכם, ובמקרה שאכן יתרחש אירוע של נזילה, אתם תהיו זכאים, גם לעזרה בתיקון התקלה מצד חברת הביטוח, וגם לפיצויים, כמובן תלוי נסיבות המקרה. במקרה כזה, תצטרכו לערוך תביעת ביטוח נזקי צנרת. כלומר, תצטרכו לקחת עורך דין נגד חברת הביטוח שלכם, כדי לקבל את ההחזר המגיע לכם.

תביעת נזקי רטיבות

תביעת נזקי רטיבות יכולה גם להיות כלפי חברת הביטוח שלכם, כאמור לעיל, וגם כלפי גורמים אחרים. זה יכול להיות תביעה של השכן שמעליכם, שגרם ברשלנות לפיצוץ בצינור. זו יכולה להיות תביעה כלפי ועד הבית, שהתרשל במילוי תפקידו, ולא דאג לצרכי הבניין. וזה יכול להיות תביעה בעצם כל מישהו רלוונטי שהיה קשור לבניית הבניין, או קשור אליו בימים אלה. עורך דין נזקי צנרת, הוא האדם אתו אתם צריכים להתייעץ כרגע.

מה לעשות במקרה שחברת הביטוח דחתה את תביעתכם?

חשוב לבדוק את מכתב הדחייה של חברת הביטוח ולהבין את הסיבה המדויקת לדחייה. הסיבות הנפוצות לדחייה כוללות:

  • אי עמידה בתנאי הפוליסה: ייתכן שלא עמדתם בתנאי הפוליסה, כגון אי תשלום פרמיה בזמן או אי דיווח על אירוע הצנרת בזמן.
  • חריגים בפוליסה: ייתכן שהנזק שנגרם אינו מכוסה על ידי הפוליסה, כגון נזק שנגרם כתוצאה מבלאי או רשלנות.
  • חשד להונאה: ייתכן שחברת הביטוח חושדת שניסיתם להונות אותה, כגון הגשת תביעה מוגזמת או דיווח שקרי.

עורך דין נזקי צנרת

בדיוק בשלב זה, יכנס לסיפור עורך דין נזקי צנרת. מצאתם נזילה, זיהיתם רטיבות בתקרה מעל חדר השינה. הטלפון הראשון יהיה כנראה לאינסטלטור, שיבוא לתקן. לאחר מכן, אתם צריכים לדבר עם עורך דין לשם תביעת נזקי רטיבות, או תביעת ביטוח נזקי צנרת. עורך הדין יכווין אתכם למסמכים הנדרשים, ויגיד לכם באופן כללי האם חברת הביטוח שלכם, אמורה לפצות אתכם על זה. בהמשך הוא גם יסייע לכם מול חברת הביטוח מן הסתם.

למה חשוב להתייעץ עם עורך דין?

כמו כל דבר שעובר עליכם. כשיש איש מקצוע שמעורב באירוע, הכל הופך להיות הרבה יותר פשוט עבורכם. בתביעת נזקי רטיבות, אתם צריכים עורך דין נזקי צנרת שידע להבין מהאינסטלטור מה מקור הבעיה. שיבין האם אכן יש לכם עילת תביעה בכלל כלפי חברת הביטוח. אתם צריכים עורך דין שיסייע לכם לאסוף את כל המסמכים הנדרשים. ולבסוף, אתם צריכים עורך דין שייצג אתכם בהליך עצמו מול חברת הביטוח. הרי המטרה שלכם היא לקבל פיצויים ואת המגיע לכם מידי החברה? איך תצליחו להגיע ליעד הזה ללא עורך דין, מקצועי בתחומי, שייצג אתכם. אחד שיש לו המלצות, ומבין בתחום נזקי הצנרת, ועולם התביעות שסביבו.

חשוב לזכור:

  • לכל מבוטח יש זכות להגיש תביעת ביטוח, גם אם חברת הביטוח דחתה אותה תחילה.
  • אספו את כל הראיות התומכות בתביעתכם לפני פנייה חברת הביטוח.
  • במקרים רבים, מומלץ לפנות לייעוץ משפטי מעורך דין המתמחה בדיני ביטוח.
  • אל תתייאשו! במקרים רבים ניתן להשיג את הפיצוי המגיע לכם, גם לאחר דחייה ראשונית של חברת הביטוח.

פנייה לבית משפט ופתיחת תביעה בהליך משפטי אזרחי כנגד חברת ביטוח מאפשרת למבוטחים לממש את הזכויות והפיצויים להם הם זכאים, כאשר לא פעם חברת הביטוח נדרשת לפצות את המבוטח בין אם בהסכם פשרה אליו הגיעו הצדדים באמצעות בית המשפט ובין אם בפסק דין.

ששי לב עורך דין תביעות ביטוח מומחה בתחום דיני ביטוח ותביעות נגד חברות ביטוח וילווה אתכם בכל התהליך, החל משלב הכנת התביעה, ניהול ההליך המשפט ועד לקבלת הפיצויים.

 * אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי, אלא יש לראות בכתוב הסבר כללי בלבד ומומלץ להתייעץ עם עורך דין. קראו עוד בתקנון ותנאי השימוש באתר

ששי לב עורך דין
ששי לב עורך דין

עו"ד ששי לב הינו מוסמך במשפטים בהצטיינות מאוניבריסטת תל אביב כן בעל תארים מתקדמים במנהל עסקים. השילוב של הניסיון המקצועי לצד הידע האקדמי מקנים לעו"ד לב את מלוא המיומניוות הנדרשות בניהול הליך משפטי והדבר בא לידי ביטוי בהישגים ובתוצאות לטובת הלקוחות.

ששי לב עורך דין
ששי לב עורך דין

עו"ד ששי לב הינו מוסמך במשפטים בהצטיינות מאוניבריסטת תל אביב כן בעל תארים מתקדמים במנהל עסקים. השילוב של הניסיון המקצועי לצד הידע האקדמי מקנים לעו"ד לב את מלוא המיומניוות הנדרשות בניהול הליך משפטי והדבר בא לידי ביטוי בהישגים ובתוצאות לטובת הלקוחות.

מאמרים קשורים:

שיחת ייעוץ עם עורך דין להערכת סיכויי התביעה

לתיאום שיחת ייעוץ ללא התחייבות

תוכן העניינים:

לקוחות ממליצים

המידע סייע לכם? שתפו!

המשרד מספק שירותי ייצוג משפטי בכל רחבי הארץ.

אנחנו פה להילחם עבורכם!
ייעוץ ראשוני והערכת שווי התביעה

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות>>>

ששי לב עוד