fbpx

עורך דין ביטוח רכב חשמלי

עורך דין ביטוח רכב חשמלי 

רכבים חשמליים הפכו לבחירה פופולרית יותר ויותר בשנים האחרונות, בשל היתרונות הסביבתיים והכלכליים שלהם. עם זאת, רכבים חשמליים גם יקרים יותר מרכבים רגילים, ולכן חשוב לרכוש ביטוח מתאים. עורך דין ביטוח רכב חשמלי יכול לעזור לכם להבין את הכיסויים החשובים ביותר עבורכם ולקבל את הפוליסה הטובה ביותר עבורכם.

בתקופה האחרונה עלו לכבישי הארץ כלי רכב חשמליים רבים: מכונית חשמלית, אופנוע חשמלי ואפילו רכבי עבודה ואוטובוסים. שימוש ברכב חשמלי, מאלץ התקנה של עמדת טעינה. התפעול של רכבים חשמליים, שונה לחלוטין מתפעול של רכבי בנזין, כך שהכיסוי הבטיחותי שלהם הוא גם שונה ויש למצוא חברות ביטוח, אשר משווקות פוליסת ביטוח לרכבים חשמליים כמו למשל, חברת ביטוח, אשר מציעה כיסוי לעמדות טעינה, כבל הטעינה ואף פתרון במצב שהרכב החשמלי יוותר ללא סוללה או מקור טעינה. אם למשל מדובר בנהג בעל רכב חשמלי אשר מבצע נסיעות ארוכות ברכב החשמלי שלו, יש לדאוג להרחבת הכיסוי הבטיחותי. יש לציין, כי גם שירותי גרירה ניתנים עד 3 פעמים בשנה. יש לדאוג גם לביטוח של הסוללה שהיא החלק היקר ביותר ברכב החשמלי. 

עורך דין רכב חשמלי ייעוץ משפטי

מה ההבדל בין ביטוח לרכב רגיל לבין ביטוח לרכב חשמלי?

לרכבים חשמליים, קיימים מאפיינים שונים מכלי רכב רגילים אשר ממונעים באמצעו בנזין. זו הסיבה שהצרכים הביטוחיים של רכבים חשמליים הם שונים. ביטוח לרכב חשמלי מחייב ביטוח מקיף והוא כולל היבטים מיוחדים כגון: כיסוי ביטוחי לעמדת הטעינה, התאמת שירותי גרירה אם הסוללה מתרוקנת. יש לציין, כי המחיר של פוליסת ביטוח מקיף לרכב חשמלי נקבעת לפי גיל הנהג, עבר ביטוחי והמחיר של הרכב החשמלי. חשוב לדעת, כי ככל שמספר הרכבים החשמליים יעלה כך תהיה תחרות רבה יותר בין חברות הביטוח השונות והמחיר של הפוליסה של ביטוח מקיף לרכב חשמלי אף ירד. יש לוודא, כי הביטוח לרכב חשמלי, יכלול את הכיסויים אשר יגנו עליכם באופן מושלם.

ביטוח לרכב חשמלי

כאשר מבטחים רכב חשמלי, יש לדאוג כי קיימים הכיסויים הבאים בפוליסת הביטוח המקיף:

  • כיסוי לעמדת טעינה לרכב חשמלי
  • שירותי גרירה ודרך אשר מתאימים לרכב חשמלי
  • כיסוי לשמשות הרכב
  • במקרה של תאונה כיסוי לחלפים מקוריים
  • רכב חלופי במקרה של תאונה
  • רכב חשמלי חדש במקרה של טוטאל לוס
  • ביטוח מקיף כולל גם ביטוח חובה וביטוח צד ג’, אשר מכסה פני פגיעות של נהג, נוסעים ברכב והולכי רגל.

במידה ולא קיבלתם את הכיסויים שחברת הביטוח שלכם התחייבה להם, יש לפנות אל עו”ד ביטוח רכב חשמלי, אשר יוכל להשיג לכם את מלוא הפיצוי המגיע לכם, במקרה של תאונה, נזק לעמדת הטעינה, או שאר התחייבויות שחברת הביטוח לא עמדה בהם.

כיסויים ייעודיים לביטוח רכב חשמלי

כפי שצוין, ישנם כיסויים ייעודיים  לביטוח של רכב חשמלי והכוונה היא כמובן לביטוח מקיף ולצד שלישי. עו”ד ביטוח רכב ממליץ, כי יש לוודא כי פוליסת הביטוח של רכב חשמלי, כוללת כיסוי של עמדת טעינה, מה שיחסוך המון כאב ראש לנהג, כך שהנהג יכול להיות שקט שעמדת הטעינה שלו לא נגנבה, או הושחתה והוא יצטרך להוציא מכיס הפרטי אלפי שקלים. הכיסוי לעמדת הטעינה, חייב יהיה לכלול גם כיסוי נזק לצד ג’ שייגרם למשל מנזק ישיר של עמדת הטעינה. יש לדאוג לשירותי גרירה מטעם חברת הביטוח במקרה והסוללה התרוקנה, או אם יש לגרור את הרכב בגלל תקר בגלגל לפנצ’רייה הקרובה, במידה ולרכב אין גלגל רזרבי. יש לבטח את הרכב החשמלי גם מנזקי שריפה או נזקי טבע, היות ומדובר ברכבים יקרים.אם יש לכם מערכת מולטימדיה ברכב החשמלי, דאגו כי יהיה לה כיסוי בפוליסת הביטוח המקיף. יש לוודא מה גובה ההשתתפות העצמית של הנהג שמבוטח בפוליסת ביטוח מקיף לרכב חשמלי.

ביטוח לעמדת טעינה לרכב חשמלי

החלק החשוב ביותר ברכב חשמלי הוא עמדת הטעינה. בגלל שמדובר באלפי שקלים של התקנה, יש לוודא, כי חברת הביטוח שלכם, מציעה אף כיסוי בפוליסה על עמדת הטעינה. יש לוודא כי הפוליסה כוללת החזר על גניבת עמדת טעינה לרכב החשמלי, או השחתה של עמדת הטעינה. יש לשים לב, כי פוליסת הביטוח לרכב החשמלי, מכסה גם נזק לצד ג’ כתוצאה מעמדת הטעינה ומה גבול האחריות של פוליסת הביטוח.

מהם ההבדלים בין ביטוח רכב חשמלי לבין ביטוח רכב רגיל?

ישנם כמה הבדלים עיקריים בין ביטוח רכב חשמלי לבין ביטוח רכב רגיל. ראשית, רכבים חשמליים הם יקרים יותר מרכבים רגילים, ולכן חשוב יותר לרכוש ביטוח מקיף עבורם. שנית, רכבים חשמליים עלולים להיות מושפעים מנזקי אש או נזקי טבע יותר מרכבים רגילים. שלישית, רכבים חשמליים דורשים טעינה תדירה יותר מרכבים רגילים, ולכן חשוב לרכוש ביטוח המכסה שירותי גרירה במקרה שהסוללה תתרוקן.

מהם הכיסויים החשובים ביותר לרכוש בביטוח רכב חשמלי?

  • ביטוח מקיף: ביטוח מקיף יכסה אתכם במקרה של נזק לרכב, כולל נזק תאונתי, גניבה, שריפה או נזקי טבע.
  • כיסוי לעמדת טעינה: עמדת טעינה לרכב חשמלי היא רכיב יקר, ולכן חשוב לבטח אותה.
  • כיסוי לשירותי גרירה: רכבים חשמליים דורשים טעינה תדירה יותר מרכבים רגילים, ולכן חשוב לרכוש ביטוח המכסה שירותי גרירה במקרה שהסוללה תתרוקן.
  • כיסוי לנזקי שריפה ונזקי טבע: רכבים חשמליים נחשבים לבעייתיים יותר באש מאשר רכבים רגילים.

כל מה שחשוב לדעת בנושא ביטוח רכב חשמלי

הבדלים בין ביטוח רכב חשמלי לבין ביטוח רכב רגילרכבים חשמליים הם יקרים יותר מרכבים רגילים, ולכן חשוב יותר לרכוש ביטוח מקיף עבורם. שנית, רכבים חשמליים עלולים להיות מושפעים מנזקי אש או נזקי טבע יותר מרכבים רגילים. שלישית, רכבים חשמליים דורשים טעינה תדירה יותר מרכבים רגילים, ולכן חשוב לרכוש ביטוח המכסה שירותי גרירה במקרה שהסוללה תתרוקן.
הכיסויים החשובים ביותר לרכוש בביטוח רכב חשמליביטוח מקיף, כיסוי לעמדת טעינה, כיסוי לשירותי גרירה, כיסוי לנזקי שריפה ונזקי טבע
גובה ההשתתפות העצמית בביטוח רכב חשמליגובה ההשתתפות העצמית בביטוח רכב חשמלי הוא סכום שאתם תידרשו לשלם במקרה של תביעה מחברת הביטוח. גובה ההשתתפות העצמית בדרך כלל תלוי בחברת הביטוח ובפוליסה שאתם רוכשים.
גורמים שמשפיעים על עלות ביטוח רכב חשמלידגם הרכב, שנת הייצור, ערך הרכב, היסטוריית תביעות הביטוח שלכם, גיל הנהג, ניסיון הנהיגה של הנהג, מקום המגורים של הנהג, תנאי הנהיגה של הנהג

תאונת דרכים רכב חשמלי

ביטוח רכב חשמלי במקרה של תאונת דרכים, דומה לביטוח של רכב רגיל במקרים אלה. יש לדאוג לכיסוי של ביטוח מקיף, אשר מכסה גם על פגיעות גוף של הנהג, הנוסעים והולכי הרגל, ביטוח לחלפים מקוריים במקרה של נזק לרכב החשמלי וכן, רכב חליפי, או במקרה והרכב הושבת עקב התאונה, יש לדאוג כי הפוליסה מספקת רכב חשמלי חדש.  אם לא קיבלתם את המגיע לכם, לפי מה שרשום בפוליסת ביטוח מקיף לרכב חשמלי, פנו מיד לעו”ד ביטוח רכב חשמלי, אשר עוסק שנים בענייני ביטוח, בקיא בכל החוקים גם הקשורים לביטוח רכב חשמלי, כך שיוכל לדאוג לזכויותיכם באמצעות תביעה של חברת הביטוח.

עו”ד ששי לב, המוביל את המשרד, הינו בעל ניסיון עשיר ומגוון בתחום ומלווה את לקוחות המשרד להשגת הפיצוי המקסימלי.

 

* אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי, אלא יש לראות בכתוב הסבר כללי בלבד ומומלץ להתייעץ עם עורך דין. קראו עוד בתקנון ותנאי השימוש באתר.

ששי לב עורך דין
ששי לב עורך דין

עו"ד ששי לב הינו מוסמך במשפטים בהצטיינות מאוניבריסטת תל אביב כן בעל תארים מתקדמים במנהל עסקים. השילוב של הניסיון המקצועי לצד הידע האקדמי מקנים לעו"ד לב את מלוא המיומניוות הנדרשות בניהול הליך משפטי והדבר בא לידי ביטוי בהישגים ובתוצאות לטובת הלקוחות.

ששי לב עורך דין
ששי לב עורך דין

עו"ד ששי לב הינו מוסמך במשפטים בהצטיינות מאוניבריסטת תל אביב כן בעל תארים מתקדמים במנהל עסקים. השילוב של הניסיון המקצועי לצד הידע האקדמי מקנים לעו"ד לב את מלוא המיומניוות הנדרשות בניהול הליך משפטי והדבר בא לידי ביטוי בהישגים ובתוצאות לטובת הלקוחות.

מאמרים קשורים:

שיחת ייעוץ עם עורך דין להערכת סיכויי התביעה

לתיאום שיחת ייעוץ ללא התחייבות

תוכן העניינים:

לקוחות ממליצים

המידע סייע לכם? שתפו!

המשרד מספק שירותי ייצוג משפטי בכל רחבי הארץ.

אנחנו פה להילחם עבורכם!
ייעוץ ראשוני והערכת שווי התביעה

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות>>>

ששי לב עוד