fbpx

עורך דין תביעת ביטוח למפעל

כאשר בעלי מפעלים תעשייתיים, מעוניינים לרכוש פוליסת ביטוח למפעל שבבעלותם, עליהם לתת תשומת לב מיוחדת, לגבי הצורך המיוחד של המפעל לפי פעילות המפעל, חומרי הגלם שמאוחסנים בשטחו של המפעל, ביטוח העובדים וכיסוי ביטוחי, לכל מי שנמצא בשטח המפעל.  כמו כן, יש לשים לב לגבי ההרחבות בפוליסת הביטוח ולעיין היטב, כאשר אתם מסתייעים בשירותיו של עורך דין תביעות ביטוח, ניתן להתייעץ איתו בדבר ההרחבות שמומלצות בפוליסת הביטוח וכן, עוה”ד יוכל להמליץ לכם לגבי פוליסת ביטוח זו או אחרת אשר תהיה כדאית לכם מכל הבחינות ותגן על המפעל שלכם מכל נזק אפשרי.

ישנם מפעלים רבים, אשר עושים שימוש בחומרים דליקים כגון: חומרי ניקוי, דבקים, חומרים דליקים אשר פולטים אדים, פגיעת עובדים מחומרים כימיים במפעל ועוד. על בעל המפעל, לגרום לצמצום הסיכויים לשריפת המפעל, לאוורר את האזור ולדאוג למערכת מתזים בזמן אמת ואישור כל שנה ממכבי האש לגבי תקינות הציוד שמכבה שריפות.

אם הכול תקין, אך בל זאת פרצה שריפה במפעל, יש להגיש את התביעה לחברת הביטוח, רק באמצעות עורך דין נזקי שריפה, מאחר והידע המקצועי והניסיון העשיר של עוה”ד הבקיא בדיני ביטוח יביא לתוצאות מקסימליות. כמובן שמומלץ תמיד להסתייע בשירותיו ולא רק בתביעות מול חברת הביטוח, כי אם ברכישת הפוליסה עצמה וכן, כאשר עורך הדין בקיא גם בדיני חוזים ודיני הביטוח, כך שיוכל לקרוא כל סעיף בחוזה הביטוח שהוא למעשה הפוליסה עצמה.

חברת הביטוח דחתה את השיפוי המגיע לכם בעת שנגרם נזק למפעל? 

זו עובדה ידועה שחברות הביטוח משתמשות בכל מיני טאקטיקות או תחבולות, על מנת לדחות את התביעות המוגשות נגדן, כאשר קל וחומר אם התביעה היא ממפעל שמבוטח באמצעותה והסכומים לשיפוי הם גבוהים במיוחד.

בעל מפעל משלם את הפרמיה של פוליסת הביטוח  בכל חודש, אך בכל זאת, כאשר מבוטח שהוא בעל מפעל, מגיש תביעה נגד חברת הביטוח, הוא אף יכול מלהיתקל בטענות נגדו מחברת הביטוח ואפילו האשמות שונות ומשונות. זו הסיבה כי פנייה אל עורך דין תביעות ביטוח מפעל יודע כי המחוקק מודע לכוח הרב שמשתמשות בו חברות הביטוח,ולכן,  על מנת לאזן את יחסי הכוחות של חברת ביטוח ומבוטח חוקק חוק חוזה הביטוח התשמ”א – 1981 שמהווה למעשה חוק צרכני במהותו.

עורך דין תביעות ביטוח מפעל במקרה של דחיית התביעה

עורך דין תביעות ביטוח בקיא בחוק ובפסיקה הרלוונטית והוא האוטוריטה המשפטית לניהול ואסטרטגיה משפטית ונכונה מול חברת הביטוח, בעת דחיית התביעה. יש לדעת, כי כאשר התביעה נגד חברת הביטוח נעשית מורכבת או שעורך הדין נתקל בקשיים, עוה”ד אף יפנה אל המפקח על הביטוח אשר מגיב לתלונות המבוטחים וכן, עוה”ד תמיד מעודכן בהנחיות המפקח על הביטוח, כך שהוא יוכל להשתמש גם בכלים אלה. מאחר וחברות הביטוח מנצלות את חוסר הידע של המבוטחים לגבי הזכויות שמגיעות להם בהתאם להוראות החוק ולהנחיות הפיקוח על הביטוח וממשיכות לדחות את דרישת המבוטח לשיפוי ללא כל הצדקה מצדה.

ההמלצה היא, כי תמיד יש להסתייע בשירותיו של עורך דין תביעות ביטוח, היות ומדובר על הפסדים כספיים רבים שעורך הדין שלכם, יוכל לתבוע מחברת הביטוח וכן, תהיו סמוכים ובטוחים, כי התביעה נמצאת ומתנהלת בידיו  הנאמנות של עו”ד מקצועי הבקיא היטב בדיני ביטוח.

עו”ד ששי לב, המוביל את המשרד, הינו בעל ניסיון עשיר ומגוון בתחום ומלווה את לקוחות המשרד להשגת הפיצוי המקסימלי.

* אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי, אלא יש לראות בכתוב הסבר כללי בלבד ומומלץ להתייעץ עם עורך דין. קראו עוד בתקנון ותנאי השימוש באתר.

ששי לב עורך דין
ששי לב עורך דין

עו"ד ששי לב הינו מוסמך במשפטים בהצטיינות מאוניבריסטת תל אביב כן בעל תארים מתקדמים במנהל עסקים. השילוב של הניסיון המקצועי לצד הידע האקדמי מקנים לעו"ד לב את מלוא המיומניוות הנדרשות בניהול הליך משפטי והדבר בא לידי ביטוי בהישגים ובתוצאות לטובת הלקוחות.

ששי לב עורך דין
ששי לב עורך דין

עו"ד ששי לב הינו מוסמך במשפטים בהצטיינות מאוניבריסטת תל אביב כן בעל תארים מתקדמים במנהל עסקים. השילוב של הניסיון המקצועי לצד הידע האקדמי מקנים לעו"ד לב את מלוא המיומניוות הנדרשות בניהול הליך משפטי והדבר בא לידי ביטוי בהישגים ובתוצאות לטובת הלקוחות.

מאמרים קשורים:

שיחת ייעוץ עם עורך דין להערכת סיכויי התביעה

לתיאום שיחת ייעוץ ללא התחייבות

תוכן העניינים:

לקוחות ממליצים

המידע סייע לכם? שתפו!

המשרד מספק שירותי ייצוג משפטי בכל רחבי הארץ.

אנחנו פה להילחם עבורכם!
ייעוץ ראשוני והערכת שווי התביעה

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות>>>

ששי לב עוד