האם פוליסת הביטוח שלך מכסה נזקי רכוש? יעוץ משפטי מעורך דין נזקי רכוש

האם פוליסת הביטוח שלך מכסה נזקי רכוש?

פוליסות הביטוח המוצעות כוללות כיסוי לנזקים שונים. עורכי דין, המלווים מבוטחים, מדגישים את החשיבות הרבה ברכישה של פוליסת ביטוח הכוללת בתוכה כיסוי מלא בגין נזקים שנגרמו לרכושכם האישי.

רכושו האישי של כל אדם מהווה נדבך חשוב ומשמעותי בחייו. בין אם מדובר על רכוש המשמש אותנו ביום יום, בכדי שנוכל לקיים עצמנו, ולבטח כשמדובר ברכוש שצברנו ולו גם ערך סנטימנטלי לצד ערכו הכספי.

בעלי רכוש ודירות דואגים שפוליסת הביטוח שלהם תכסה גם נזקים לרכוש. פוליסה שאמורה לתת מענה במקרים בהם חלק או כלל הרכוש שלהם ניזוק בגין נזקים שנגרמו מגורמים חיצוניים ו\או אנושיים.

עורך דין ביטוח רכוש מנוסה יוכל:

לבחון לעומק את ההצעות שקיבלתם מחברות הביטוח השונות.

לזהות “מוקשים” לא ברורים בפוליסות הביטוח.

לנהל משא ומתן מול חברות הביטוח ולהשיג עבורכם תנאים טובים יותר.

להבטיח שהפוליסה שתבחרו תתאים בצורה מיטבית לצרכים ולתקציב שלכם.

הנה כמה טיפים חשובים לבחירת ביטוח לנזקי רכוש:

  • הגדירו את הצרכים שלכם. מה אתם רוצים לבטח? מהם הסיכונים העיקריים שאליהם אתם חשופים?
  • ערכו השוואה בין הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות. אל תסתפקו בהצעה הראשונה שקיבלתם.
  • שימו לב לחריגים בפוליסה. מה לא מכוסה בפוליסה?
  • קראו את הפוליסה בקפידה לפני החתימה עליה.
  • התייעצו עם עורך דין ביטוח או סוכן ביטוח לפני רכישת הפוליסה.

איך לבחור פוליסת ביטוח לנזקי רכוש? 

הבחירה ברכישת פוליסת ביטוח לנזקי רכוש מהווה זכות ואינה חובה. עם זאת, עורכי דין בתחום הביטוח ימליצו ללקוחותיהם, ברוב רובם של המקרים, לרכוש פוליסה זו, לבטח אם הרכוש שלהם מהווה רשימה ארוכה של פריטים.

חברות הביטוח בישראל מציעות פוליסות ביטוח לנזקי רכוש במגוון מסלולים והרכבים. שאיפתם, בין היתר, להציע פוליסת ביטוח שיש בה להיות עדיפה על הצעותיהן של חברות ביטוח אחרות. אותה תחרות בין חברות הביטוח מאפשרות מרחב תמרון עבור המבוטחים, כשהם יכולים להשיג תנאים טובים יותר בגין אותה תחרות.

בנקודה זו יש וכדאי לפנות לעורך דין מתחום הביטוח. לעורך הדין היכולת לבחון לעומק את ההצעות שהועברו אליכם מחברות הביטוח אליהם פניתם. בחינה מעמיקה ומדוקדקת של ההצעות שקיבלתם יאפשרו לכם להימנע מ”מוקשים” לא ברורים שנמצאות בפוליסת הביטוח, זאת לצד היכולת לקבל תנאים טובים יותר בפוליסת הביטוח לצד מחירים נוחים אף יותר.

בחינת פוליסת הביטוח הקיימת באמצעות עורך דין

ישנם מקרים בהם פוליסות הביטוח הקיימות, ובהן התייחסות לכיסוי שייגרם לרכוש, מהוות מסמך הכולל בתוכו סעיפים רבים ומורכבים, שמהם לא ניתן להבין האם אנו, כמבוטחים, זכאים לפיצוי מרבי בגין הנזק שנגרם לרכוש שלנו.

חשוב לזכור: לא כל פוליסות הביטוח נוצרות שוות. ישנן פוליסות שמציעות כיסוי נרחב יותר, בעוד שאחרות מציעות כיסוי בסיסי יותר.

המחיר אינו הגורם היחיד שצריך לקחת בחשבון. חשוב לשים לב גם לחריגים בפוליסה, לתנאי התשלום ולשירות הלקוחות של חברת הביטוח.

מומחיותו של עורך דין בתחום הביטוח, מהווה כלי המשרת מבוטחים רבים בטרם הם מגישים לחברת הביטוח שלהם תביעה בגין נזקי רכוש. בחינת פוליסת הביטוח על ידי עורך הדין מאפשרת למבוטחים להבין באופן רחב ומטיב מה כולל הכיסוי הביטוחי שלהם, בכל הנוגע לנזקי רכוש, ובכך מתאפשר לעורך הדין לסייע להם בהגשת התביעה לחברת הביטוח באופן ראוי וכזה שיטיב עימם בהמשך.

פירוט נסיבות האירוע לחברת הביטוח

בחינת הכיסוי הביטוחי בפוליסת הביטוח שלנו, באמצעות עורך דין, משמעותית בהמשך כשנצטרך להגיש לחברת הביטוח תביעה בגין נזקי רכוש, כשתביעה זו דורשת מהמבוטחים, בין היתר, לגולל באופן מלא את נסיבות האירוע שהובילו לפגיעה ולנזק לרכוש.

פירוט לגבי הרכוש שניזוק מהווה נדבך משמעותי וחשוב שיש להתעכב עליו יחד עם עורך הדין שלנו, כשלכל מילה באותו פירוט משמעות רבה. חברות הביטוח, שאינן להוטות לשלם פיצויים בגין נזקים לרכוש, יבחנו את נסיבות האירוע שתיארנו עבורם וזאת בכדי לבחון כיצד יהיה ניתן לדחות את תביעתכם לפיצוי עבור הרכוש שניזוק, או שיש והם יציעו פיצוי מופחת שרחוק מלגלם בתוכו את הערך הכספי האמיתי לאותו רכוש שניזוק.

תיאור האירוע לחברת הביטוח, באמצעות עורך דין מקצועי ומנוסה, מהווה סימן מובהק לחשיבותו בשלב מוקדם זה. עורך הדין יאפשר לכם להגיש לחברת הביטוח פירוט מהימן בנוגע לרכוש שניזוק וזאת תוך היכולת להימנע מתיאור שיש בו להכשיל אתכם וכזה המתכתב עם תנאי הפוליסה ולא יאפשר לחברת הביטוח להשתמש באותו פירוט שמסרתם לטובתם.

יתרונות עורך דין ביטוח רכוש

יתרוןהסבר
מומחיות:עורך דין ביטוח רכוש בעל ידע מעמיק בתחום הביטוח, בחוק ובפסיקה. ידע זה מאפשר לו להבין את ההצעות השונות, לזהות “מוקשים” לא ברורים ולנהל משא ומתן מול חברות הביטוח.
הגנה על זכויותיך:עורך דין ביטוח רכוש ידאג להגן על זכויותיך במקרה של תביעה. הוא ייצג אותך מול חברת הביטוח ויוודא שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם.
חסכון בזמן ובכסף:עורך דין ביטוח רכוש יכול לחסוך לכם זמן רב ומאמץ. הוא יבצע עבורכם את עבודת המחקר, ישווה בין הצעות מחיר וידאג שתקבלו את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכים ולתקציב שלכם.
שקט נפשי:ידיעה שעורך דין מנוסה מטפל בענייני הביטוח שלכם נותנת לכם שקט נפשי. אתם יכולים להיות בטוחים שזכויותיכם מוגנות وأنتم מקבלים את התנאים הטובים ביותר.

רכישת ביטוח לנזקי רכוש אינה חובה, אך היא מומלצת מאוד, במיוחד אם ברשותכם רכוש רב. שוק הביטוח בישראל מציע מגוון רחב של פוליסות ביטוח, וכל חברה שואפת להציע את הפוליסה המשתלמת ביותר.

כדי לבחור את הפוליסה המתאימה לכם, חשוב להגדיר את הצרכים שלכם, להשוות בין הצעות מחיר, לשים לב לחריגים בפוליסה ולקרוא אותה בקפידה לפני החתימה.

מומלץ בחום להתייעץ עם עורך דין ביטוח לפני רכישת הפוליסה. עורך דין ביטוח יוכל לעזור לכם להבין את ההבדלים בין הפוליסות השונות, להצביע על הפוליסה המתאימה לכם ביותר ולנהל משא ומתן מול חברות הביטוח.

לסיכום, רכישת ביטוח לנזקי רכוש היא החלטה חשובה. עורך דין ביטוח יוכל לסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם ולוודא שאתם מקבלים את הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר.

ניתן לסכם ולומר כי סיוע של עורך דין בתחום הביטוח בנוגע לכיסוי הקיים בפוליסות הביטוח שלכם, מהווה נדבך חשוב כשלו משמעות גם בשלב בו נרצה לרכוש פוליסת ביטוח ולבטח במקרים בהם אנו מעוניינים להפעיל את הפוליסה.

 

* אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי, אלא יש לראות בכתוב הסבר כללי בלבד ומומלץ להתייעץ עם עורך דין. קראו עוד תקנון ותנאי שימוש באתר.

ששי לב עורך דין
ששי לב עורך דין

עו"ד ששי לב הינו מוסמך במשפטים בהצטיינות מאוניבריסטת תל אביב כן בעל תארים מתקדמים במנהל עסקים. השילוב של הניסיון המקצועי לצד הידע האקדמי מקנים לעו"ד לב את מלוא המיומניוות הנדרשות בניהול הליך משפטי והדבר בא לידי ביטוי בהישגים ובתוצאות לטובת הלקוחות.

ששי לב עורך דין
ששי לב עורך דין

עו"ד ששי לב הינו מוסמך במשפטים בהצטיינות מאוניבריסטת תל אביב כן בעל תארים מתקדמים במנהל עסקים. השילוב של הניסיון המקצועי לצד הידע האקדמי מקנים לעו"ד לב את מלוא המיומניוות הנדרשות בניהול הליך משפטי והדבר בא לידי ביטוי בהישגים ובתוצאות לטובת הלקוחות.

מאמרים קשורים:

שיחת ייעוץ עם עורך דין להערכת סיכויי התביעה

לתיאום שיחת ייעוץ ללא התחייבות

תוכן העניינים:

לקוחות ממליצים

המידע סייע לכם? שתפו!

המשרד מספק שירותי ייצוג משפטי בכל רחבי הארץ.

אנחנו פה להילחם עבורכם!
ייעוץ ראשוני והערכת שווי התביעה

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות>>>

ששי לב עוד