fbpx

עורך דין חוזה שכירות דירה

עורך דין חוזה שכירות דירה

הסכמי שכירות הם הסכמים העוסקים בכסף רב מצד אחד ובביטוח לנכס של אדם שהוא מקור הכנסה משמעותי לשנים רבות קדימה, לכן בעת עריכת הסכמי שכירות יש חשיבות רבה לשימוש בשירותים של עורכי דין המתמחים בעריכת הסכמים לשכירת דירה, למנוע מצבים בעיתים ולהיערך להפרות חוזה אפשריות.

למה חשוב להיעזר בעורך דין בהסכם שכירת דירה

עבור רובנו האפשרות להחזיק בנכס נוסף מעבר לבית שלנו היא אפשרות שמגלמת בתוכה בטחון כלכלי ולעיתים אף את כלל החסכונות והביטחונות שיש לאדם. לכן כאשר אדם מחזיק בידיו נכס והוא מעוניין להשכיר אותו, יש חשש מובן לגבי התהליך. לחוזה השכירות יש משמעות גדולה מאד והצורך בעריכת הסכם שכירות העונה לדרישות מקצועיות היא ממשית. לכן מומלץ ביותר לפנות לעורך דין מומחה שילווה אתכם בתהליך השכרת הנכס, עורך דין המתמחה בעריכת חוזי שכירות ידע לספק לכם את הדגשים החשובים ובעיקר הנכונים בעת חתימת חוזה שכירות. לתביעת העין של מקצוען בתחומו יש משמעות גדולה.                                                                                   

החשיבות של עריכת הסכם שכירות המונע מהתנאים שלכם והצרכים שלכם היא בכך שהסכם שכזה יגן על האינטרסים שלכם הן בנושאי החוזה והן בנושאי הקניין.                                                               

מקרי העבר מראים ללא ספק שבחירה נכונה ומחושבת של המכירים אשר יתאימו לנכס יפחיתו באופן משמעותי בעיות כגון דחיה בתשלומי השכירות ואחרים.                                                                            

המניע של חלק מבעלי הנכסים לחסוך כסף ולחסוך את העלויות הכרוכות בשירותיו של עורך דין עבור הסכם שכירות נתקל בקיר המציאות כאשר אתם ניצבים מול שוכר בעייתי או כזה המסרב לשלם, כאשר מבקשים להתערב במצב זה, לעיתים זה כבר מאוחר מידי

חשיבותו של עורך דין חוזה שכירות

תפקידיו של עורך הדין בעת עריכת הסכם שכירות דירה היא משמעותית בכמה היבטים, כמובן שלכל חוזה שכירות יש את הנתונים הייחודיים שלו, אם זאת אלו היתרונות העיקריים של עורך הדין בסיטואציה הזאת :

  • עורך הדין הוא הגורם המקצועי אשר יכול ללוות אתכם בעת ביצוע עסקאות שכירות, הליווי יכלול עריכת חוזה המתאים הן לצרכים שלכם והן לנכס שברשותכם.
  • עורך דין יכין עבורכם הסכם שיכלול את הסעיפים שמטרתם היא האינטרסים שלכם בנכס.
  • ידאג להביא עבורכם את הביטחונות המתאימים והנדרשים מהשוכר על מנת להימנע מעוגמת נפש ותסבוכות משפטיות שונות היכולות להגרם עקב חוזה שכירות לקוי.
  • עוד בטרם חתימת ההסכם יערוך עורך הדין בדיקת נאותות למשכיר העתידי מתוך מגוון של כלים העומדים לרשותו ובתוך כך בדיקה במאגרים ממשלתיים לגבי חובות שונים, חשבונות בנק מוגבלים ועוד.

הפרות הסכמי השכירות

הפרות הסכם הם לצערנו חלק מהחיים בעולם השכירות חשוב לציין שהפרות הסכם יכולות להיות משני צידי המתרס ולכן יש צורך לפעול על מנת למזער נזקים.

הפרת הסכם על ידי המשכיר –

  • דרישת המשכיר לפינוי מידי של הנכס עוד בטרם סיום התקופה היות והמשכיר מבקש לשפר את דמי השכירות או מכל סיבה אחרת. אלו מקרים שיכולים להגיע לתביעה משפטית ומעורבות של עורכי דין.
  • מצב שבו יש ליקויים בדירה המונעים את השימוש בדירה והמשכיר מסרב לטפל בהם.

הפרת הסכם על ידי השוכר –

  • עיכוב בתשלומי שכר הדירה. זהו מצב בו השוכר מפסיק לשלם בגין השכירות של הנכס. במצב זה מומלץ לשלוח מכתב התראה מעורך דין לשוכרים ולהתריע על כך שתוגש תביעה לפינוי השוכר וכן תביעה לפיצוי מהשוכרים והערבים לשכירות.
  • יציאה מוקדמת של המשכיר מהנכס ללא הודעה מוקדמת. במקרה זה יש לדרוש את תשלום דמי השכירות בהתאם לחוזה.
  • חשוב להבהיר שהפרת הסכמי השכירות מראה את החשיבות של עריכת הסכם על ידי עורך דין מקצועי שיגן על בעל הנכס מכל צרה שללא תבוא.

לקבלת פרטים ומידע נוסף ששי לב עורך דין ידע ללוות ולהוביל אתכם בכל שלב משלבי התהליך עד לחתימת הסכם שכירות מתאים עבורכם.

ששי לב עורך דין
ששי לב עורך דין

עו"ד ששי לב הינו מוסמך במשפטים בהצטיינות מאוניבריסטת תל אביב כן בעל תארים מתקדמים במנהל עסקים. השילוב של הניסיון המקצועי לצד הידע האקדמי מקנים לעו"ד לב את מלוא המיומניוות הנדרשות בניהול הליך משפטי והדבר בא לידי ביטוי בהישגים ובתוצאות לטובת הלקוחות.

ששי לב עורך דין
ששי לב עורך דין

עו"ד ששי לב הינו מוסמך במשפטים בהצטיינות מאוניבריסטת תל אביב כן בעל תארים מתקדמים במנהל עסקים. השילוב של הניסיון המקצועי לצד הידע האקדמי מקנים לעו"ד לב את מלוא המיומניוות הנדרשות בניהול הליך משפטי והדבר בא לידי ביטוי בהישגים ובתוצאות לטובת הלקוחות.

מאמרים קשורים:

שיחת ייעוץ עם עורך דין להערכת סיכויי התביעה

לתיאום שיחת ייעוץ ללא התחייבות

תוכן העניינים:

לקוחות ממליצים

המידע סייע לכם? שתפו!

המשרד מספק שירותי ייצוג משפטי בכל רחבי הארץ.

אנחנו פה להילחם עבורכם!
ייעוץ ראשוני והערכת שווי התביעה

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות>>>

ששי לב עוד