fbpx
עורך דין תביעה לפינוי מושכר

ייעוץ וייצוג מול חברת הביטוח במקרים בהם חברת הביטוח דחתה את תביעתכם באופן חלקי או מלא. אנחנו נבחן אם יש מקום לשנות את ההחלטה ונגיש תביעה במטרה שתקבלו את מלוא הפיצויים המגיעים לכם על פי הדין.

ייעוץ וייצוג משפטי בתביעות נזיקין בכל מקרה של פגיעה פיזית או נפשית, או פגיעה ברכוש. אנחנו נלווה אתכם כל הדרך עד לקבלת הפיצוי ההולם את הנזק שנגרם לכם כתוצאה מהאירוע  הן מחברת הביטוח והן מהמזיק במידת הצורך.

תאונת דרכים בעבודה

ליווי משפטי לחברות ותאגידים בתחום המשפט המסחרי. אנחנו נלווה אתכם לאורך התפתחות החברה משלב ההקמה ובמהלך כל הפעילות העסקית ומתן ייעוץ משפטי להגנה על החברה, רכושה, נכסיה והקניין הרוחני שצברה במהלך פעילותה העסקית.

ייצוג בבית המשפט בערכאות השונות בתחום המשפט המסחרי, בתביעות נזיקין או מול חברות הביטוח. אנחנו נייצג אתכם במקצועיות וברגישות לאורך כל התהליך ונוביל אתכם להצלחה

ליווי משפטי לחברות ותאגידים בכלל ההיבטים המשפטיים הנדרשים לצורך פעילותו השוטפת של התאגיד ובמצבים בהם נדרש ייצוג משפטי, פירוק או  פשיטת רגל, תביעה משפטית או כל הליך נדרש אחר 

הימנעות מהליך ארוך, יקר ומייגע בבית משפט, באמצעות יישוב הסכסוך המשפטי בדרכים אלטרנטיביות, כמו גישור או בוררות, בליווי של מגשר מוסמך ומנוסה.

לייעוץ משפטי ותיאום פגישה אישית

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם