fbpx

עורך דין נזקי גוף בתל אביב

עורך דין נזקי גוף בתל אביב הינו מי שמייצג נפגעים בגוף ובנפש במקרים של תאונות ומחלות. במקרים רבים בהם נגרם לאדם נזק גופני, מתאפשר לאותו אדם מספר זכויות שאותם יוכל לממש, בין אם בתביעה כנגד הגורם הישיר לנזק ובין אם תביעה לפיצויים מהמוסד לביטוח לאומי או חברות הביטוח וממסגרות נוספות וזאת בהתאם למקרה.

משרדנו עוסק בתחום נזקי גוף בתל אביב ומעניק שירות מקיף לנפגעים בתביעות כנגד על הגורמים הרלוונטים.

 מהי תביעת נזקי גוף?

עורך דין נזקי גוף  מייצג לקוחות שניזוקו בגופם בלא מעט מקרים וסיטואציות. בין היתר מדובר על נזקי גוף שקרו במסגרת טיפולים רפואיים או קוסמטיים, נזקי גוף במקום העבודה, בשטחים ציבוריים ועוד.

חשוב להבין כי כל פגיעה הכוללת נזקי גוף תהיה מטופלת ברמה המשפטית באופן שונה, כשתביעה בשל תאונת דרכים תתנהל, למשל, על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים ולא תתבסס במקרה זה על פי פקודת הנזיקין.

נזקי גוף מי הגורם האחראי מקרים לדוגמה:

מקרהנזק גוףגורם אחראי/רשלני
מרחב ציבורישבר ברגל בשל בור במדרכהעירייה/רשות מקומית
טיפול רפואירופא ששגה במרשם תרופתיקופת החולים/ביה”ח
טיפול קוסמטימיטת שיזוף גרמה לכוויותמכון הקוסמטיקה
מקום עבודהאדם שנפל מסולם בעבודהמקום העבודה/מעסיק

האם כל נזק גופני יש בו לזכות בפיצויים?

על פניו התשובה לשאלה זו היא שלילית וזאת למול על העובדה שלא כל נזק גופני שקרה לאדם כלשהו קרה בשל רשלנות של אדם אחר. חוסר היכולת להצביע על התנהלות רשלנית שהובילה לנזק גופני מסירה בעצם את עילת התביעה ומכאן אין לאותו אדם שנפגע ועורך דינו את הסיבה להגיש תביעה כנגד גורם שפעל ברשלנות.

מקרים נוספים של נזקי גוף שלגביהם לא ניתן לקבל פיצוי, הם אלו שלגביהם קיים כיסוי ביטוחי ומכאן שאותו כיסוי ביטוחי הוא זה המעניק את הפיצוי לנזק שנגרם. דוגמה לכך יכולה לקרות במשרד שכיסה עצמו בביטוח על נזקים שיכולים להיגרם לעובדים ומכאן לאחר נזק גופני שקרה לאחד מהעובדים, יפעיל המשרד את פוליסת הביטוח שלו וחברת הביטוח תדאג לפיצוי וכיסוי עלות הטיפול הרפואי באותו עובד.

התיישנות במסגרת תביעות נזקי גוף

גם בתחום נזקי גוף עומד נושא התיישנות, כמו בתחומים אחרים בישראל, על גבי שבע שנים ממועד המקרה. מקרים חריגים יהיו אלו הנוגעים לגילוי מאוחר של הנזק ו\או גילוי מאוחר של הקשר הסיבתי. חריג נוסף נוגע לנזקי גוף אצל קטינים, כשאצלם תקופת ההתיישנות של שבע שנים מתחילה להיספר מהרגע שהגיעו לגיל 18 ומכאן קטין שניזוק בגופו בגיל 15, יוכל להגיש תביעה עד גיל 25 ולא עד גיל 22.

מהם סכומי הפיצויים שנקבעים במסגרת תביעות נזקי גוף?

התשובה לשאלה זו תלויה תלות משמעותית בסוג התביעה. אם ניקח כדוגמה תביעת נזקי גוף בשל רשלנות רפואית סכום הפיצוי שיידרש בה יהיה שונה לעומת תביעת נזקי גוף שקרתה בשל תאונת דרכים.

בתוך סכום הפיצויים עורך הדין נזקי גוף בתל אביב שמייצג אתכם ידרוש כי הפיצוי יתייחס למספר ראשי נזק, דוגמת הפסדי השתכרות של האדם שנפגע, הוצאות רפואיות להן הוא נדרש וכמובן התייחסות לכאב והסבל המלווים אותו בעקבות אותם נזקים.

במקרים ובהם מדובר בהתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי, קיימת משמעות רבה לגובה אחוזי הנכות שייקבעו במסגרת הוועדה הרפואית לגבי גובה הפיצויים שייפסקו ולבטח בשאלה האם יהיה מדובר בפיצוי חד פעמי המוכר כדמי פגיעה, או האם ייקבעו אחוזי נכות מספקים שיובילו להחלטה על מתן פיצוי חודשי קבוע לצד הטבות נוספות.

איך בוחרים עורך דין נזקי גוף בתל אביב

כפי שהדבר מתבקש בנושאים משפטיים אחרים, גם בתחום נזקי גוף ההמלצה היא להסתייע בעורך דין לו הידע המקצועי והניסיון הרחב במסגרת תביעות אלו, בין אם אלו מוגשות למוסד לביטוח הלאומי, בהתנהלות מול גורם רשלני וכמובן באופן בו מתנהלים בבית המשפט.

עורך דין נזקי גוף יידע לאפיין כל מקרה המגיע אליו ולהתייחס, יחד עם צוותו המקצועי, לפרמטרים משמעותיים וחשובים הנוגעים לתביעתכם, בין אם מדובר על חומרת הפציעה, דחיפות הטיפול הרפואי, עומק הרשלנות של הגוף שהיה אמור להיות אחראי לאנשיו, רצון הצדדים בשיתוף פעולה ועוד.

עורך דין נזקי גוף בתל אביב ששי לב, המוביל את המשרד, מייצג נפגעים ומבוטחים עד לקבלת מלוא הפיצוי הכספי ומימוש הזכויות המשפטיות שלכם.

* אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי, אלא יש לראות בכתוב הסבר כללי בלבד ומומלץ להתייעץ עם עורך דין. קראו עוד בתקנון ותנאי השימוש באתר.

מחפשים עורך דין בתחום נזקי גוף לייצוג משפטי?

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ששי לב עורך דין ומגשר